Glavna jela

петак, 25. новембар 2016.

Novogodišnji kolacici


Novogodišnji i bozicni praznici za mene,a verujem i za puno vas,predstavljaju najvažnije dane u godini.Tada se trudim da mi u kuci bude sve savršeno,od dekoracije same kuce,dečije sobe,do trpeze.Tek tu mora sve da blista.U to ime vec sam počela sa isprobavanjem nekih novih recepta.Pre nego sto počnem sa pisanjem samog recepta moram vam reci da ovo svakako nije finalni rezultat,oblike sam pravila sa modlama koje vec imam kuci,a i cetkicu sam izgubila u medjuvremenu pa nisam izvukla oblike koje sam htela.Mada,to sad i nije bitno jer je cilj bio isprobati recept a ne šara.Da ne dužim vise...

Sastojci:


  • 600 gr brašno meko
  • 2 kesice praska za pecivo 
  • 2 jaja
  • 1 margarin
  • 1 kesica vanilin secer 
  • 1 kesica cimeta
  • 1 kasicica kakao
  • 100 gr secera
  • 2-3 kasike med
  • 50 gr kokos 

Priprema:

U dublju posudu sipajte brašno,dodate pecivo,jaja,secer,vanilin secer,med i otopljen margarin.Sve to lepo umesite da smesa postane kompaktna i ostavite da odstoji 10 min.Podelite smesu na dva dela i u jednu dodajte cimet i kokos,a u drugu cimet i kakao.Ja sam za prvu smesu umesto cimeta i kokosa dodala rum secer i kokos.Umesite opet i razvucite testo iz kog cete modlama vaditi oblike.
Stavljajte ih u tepsiju u kojoj ste prethodno stavili pekarski papir ili aluminijumsku foliju i pecite oko 10-15 minuta.
Kad se ohlade dekorisite ih po zelji,mada su sasvim lepi i bez neke posebne dekoracije.

Dovoljna je samo vasa mesta.Prijatno!!

Нема коментара:

Постави коментар